tirsdag den 13. marts 2018

Om Steen Steensen Blicher Andersen

Jeg er lære ved Søværnets Center for Sømilitær Teknologi.
Mine primære kurser er motor specifikke og af kortere varighed, fra 2 til 5 dage.
Min baggrund for at undervise er, min uddannelse som maskinist og min erfaring fra 25 år på sejlende enheder i Søværnet.
Min vigtigste opgave i undervisningsøjemed, er at understøtte og fertilisere de behov, som de sejlende enheder har behov for, i forbindelse med deres opgaveløsning.
Mine styrker er at jeg løbende uddanner og udvikler mig. Det være sig både min pædagogiske profil og mine profesionelle kompetencer.
Mit personlige mål er at forbedre og finpudse den helhedsorienteret undervisning i vores Sømilitær kontekst med alle de midler der er relevante og understøttende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Videoprodukt til eksamen i Digitale teknologier